Really? Really!

Just nu önskar jag att jag INTE hade ett kreativt jobb.
Hellre stå på nåt produktionsband och bli uttråkad till döden än att krysta ur sig en text när man inte ens kan tänka.
En text som dessutom ska upp på det där satans seminariet och som kommer bli både dissikerad i småbitar som kritiserad till smulor.
Jag känner för att skolka från jobbet, ringa Petra, dra med henne på stan och köpa skor och dricka skumpa och fly verkligheten för en stund.
Och snöa inne på nån bar.
Typ en skybar.
Synd att den enda i stan är stängd.
Annars kunde den ha blivit mitt nya tillhåll.

Eftersom jag på sätt och vis är student, är det inte möjligt (och helt ok?!) för mig att faktiskt skolka?

Så här var min dag idag:



Så det betyder att jag måste jobba hela kvällen.
Dessutom eftersom texten skulle varit insänd i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback