Stupid

I'm with stupid
I'm stupid

Fuck stupid


Bitterkärringen ska tillåtas blogga.
I min version sköt någon jultomten i huvudet.
För jag trodde ju att han skulle komma med en merry christmas till mig.
Men det gör han inte.
Och jag har inte köpt några julklappar,
tänker inte göra det heller.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, det här.
Jag är väl inte mer ensam än vad mitt ex är, men jag gråter mer.
Betyder det att jag är mer ledsen,
eller att han har mer att jobba med?
Vissa har problem med att tygla sina känslor,
andra att visa dem.

God jävla jul, från en bitterkärring som bara önskar att 2008 var över snart.
Burial - Near Dark

Kommentarer
Postat av: Sawes

Vill du, så får du komma hit på jul. Du får stanna så länge du vill. Tänker på dig. KRAMAR!

2008-12-20 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback