You didn't see it, did you?

I don't suffer from delusions.
I enjoy them.



Pappa tycker att
min handledare ser yngre ut än mig.
Eller iaf mer oskuldsfull, uttryckte han det.

I och för sig så stämmer nog det bra.
Med oskuldsfullheten alltså, inte åldern.


Funderar på att tatuera in denna. Vad tycks?
Inte för att späda på oskuldsfullheten precis.

Jag inser att mitt läsande gör mig mer kritisk.
Till precis ta mig f*n allt.
Det kan ju tyckas bra. (såklart? eller är det bara en norm?)
Så länge  jag inte fastnar i en roll.
Om att alltid motargumentera och spela djävulens advokat.
Bara för att.
Eller så länge jag inte blir bitter.
Över att ingen nånsin förstår att de inte kan greppa sanningen
(fast de obotligt inbillar sig det)
Bara det i sig blir ju rätt paradoxalt.
Ett konstaterande som helt klart bör kritiseras.
Jag kommer bli (är?) en mardröm på avdelningen...
...Jag pratar ju innan jag tänker. Och jag tänker inte alltid så klokt.
Jag tassar inte på tå. (snarare pumps)


Seba - You didn't see it did you?


Jag blev buren härom dagen (fråga mig inte varför) och killen frågade hur mycket jag vägde,
varpå jag svarade 65. Och jag kom på sen att jag väger inte ens 65. Det var en överdrift!
Snacka om att inte bry sig om vikt hit och dit. Borde jag inte få en applåd?
(för att jag går emot hetero normen om vad en kvinna ska åma sig om)
...Men det faktum att jag ens skrev om det nu tar bort alla eventuella förtjänanden av applåd.

Stört och onödigt inlägg. Jag ville eg bara visa tatueringen.
...och prata om min pappa. precis som störda barn ska göra ;-)

Kommentarer
Postat av: Lhinan

Sweetie!

Det är så sant så sant(det paradoxala i SANNINGEN om att d inte finns ngn sanning)Och soulmate indeed! Eftersom jag numera fläkt upp mig på msn, så valde jag att ej ge mig in i diskussionen då jag insåg att jag riskerar att snurra bort vissa. (Jag ska istället manipulera in mina budskap sublimt MOHAHAHAHAHA...ne skoja bara,rättfrånhjärtat annars får d va)

Och en sak till: detta inlägg är inte stört- det är underhållande! Gränsen är ju som sagt hårfin mellan intelligens och idioti;-) o ja e me dig i djävulensadvokat-resonemang o säger: bevara vårt utdöende släkte! Snart bara du o ja kvar of a kind....

Lots of love, miss u mucho o bäddar soffan till oktober!Ps what does the tatoo mean?

2008-08-27 @ 00:49:53
Postat av: Stoffeman

Vafan Malin, visar du röven? :)

2008-09-05 @ 19:43:28
Postat av: M

Mm, visst är den läcker?! ,-)

2008-09-05 @ 21:30:31
Postat av: M

Mm, visst är den läcker?! ,-)

2008-09-05 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback